Brez strahu prisloniš svoje telo name.
Pritisneš me ob zid.
Zastokam.
Roki ti zdrsita po mojih laseh,
nameniš mi nežen pogled.
S kazalcem
se dotakneš mojih voljnih ustnic.
Drzno me poljubiš.
Izgubljam se.

7 komentarjev:

VILINČEK pravi ...

Mar sije ljubezen?

Naj sije še v naslednje leto, ki prihaja! Veliko sreče na vseh področji.

Objem od Vilinčka! :) <3

Lkjtra@ pravi ...

ne sije...
hvala enako vilinček!

Pucca pravi ...

mmm.

čuteče...

Anonimni pravi ...

Drhteče je moje telo,
ko stisnjeno sloni ob tebi.

Mi rok ne izpustiš,
ko drseče se bližajo tebi.

Ustnice,
kot mandarinin sad
se zlepijo v mrazu.

Trepetaš,
ko jemlješ slad,
ki jemlje ti dušo in telo.

Sanje,
večne sanje,
ko si solzo obrišem
iz sna opojnosti....

Lkjtra@ pravi ...

am maček muri brez besed si me pustu:O :)
dosegel si trepet v srcu.

Anja pravi ...

Po dolgem času spet pokukam na Tvoj planet. :)
Upam, da se kmalu vidiva, do takrat pa... Te berem. ;)
Oranžen objm,
Anja

Anonimni pravi ...

zakaj me to na nekaj spominja?