Jaz, ti...
midva sanjava.
Pizda!

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

kaj je tako hudo narobe s temi sanjami?:D
že nasploh se mi zdi čudež, da z nekom sanjaš isto...ali pač?:)

Lkjtra@ pravi ...

hehe
mogoče ker ni teh sanj :)
oz..
so, sam...
ko zdej gledam...
mogoče bi beseda pizda lahko pomenila tudi navdušenje!:D hehe
in te sanje definitivno obstajajo. :)

hvala za komentar :)

Anonimni pravi ...

aja...
osuplost ob obsegu/tematiki/veličini? :D

všeč mi je!:)

Lkjtra@ pravi ...

tako nekako :)
in sm hvaležna, da ta oseba obstaja, ki z mano deli te sanje :)
zelo dobr prijatelj :)

hehe zanimivo, kaj se lahko izcimi iz nekega utrinka...:)
ki sprva nima nobenega cilja :)

hvala ;)

Aljo pravi ...

midva sva dosanjala,
jebiga pa kaj pol

dobro, še kaj iz te serije?

Triwiwer pravi ...

JAh domišlija dela svoje :)
Pol si pa vsak po svoje predstavlja.

Anonimni pravi ...

Tudi jaz zaznavam v tvoji prikupni poeziji... navdušenje! ;)))

Ponavljam, ker ne vem, če sem oddala... oz. ne vem. Očitno sem se tudi jaz tako navdušila ;) da ne vem več kaj delam... :)))

Lkjtra@ pravi ...

aljo kako misliš, še kaj iz te serije?:)
levelone točno tako ;)
to je čar vsega :D hehe
vilinček smotka:P
najrajš imam ko ne vem kaj delam :DD hehe

pozdrav vsem!:)))